Hoe kan ik reserveren?

U kunt onze zoekmachine gebruiken om een vakantiewoning te vinden. U kunt als volgt een vakantiewoning vinden:

. - Zoeken aan de hand van criteria: Selecteer de voor u belangrijkste zoekcriteria
-Zoeken op bestemming: Klik op de kaart op de plek waar u heen wilt en ontdek welke vakantiewoningen wij daar aanbieden
- Zoeken op thema: Kies het gewenste thema om aan uw zoekopdracht een bepaald thema te koppelen. Na het invoeren van uw zoekcriteria krijgt u een lijst die voldoet aan uw wensen. U kunt vervolgens uw zoektocht verfijnen met het veld met criteria in de linkerkolom naast de lijst met resultaten.
  • Optie nemen : Nadat u een vakantiewoning heeft geselecteerd, kunt u direct online een optie nemen. Dit kan ook telefonisch op +33 185 11 00 30 .
  • Eerste aanbetaling (30% van het totale huurbedrag) : Indien u de aanbetaling per creditcard doet, wordt uw reservering direct in behandeling genomen. Indien liever betaalt met een cheque (alleen Franse banken) of per bankoverschrijving, zenden wij u een e-mail met een offerte. Uw optie wordt pas in behandeling genomen na ontvangst van uw betaling. Dat betekent dat wij geen optie plaatsen.
  • Ontvangstbevestiging en huurcontract : De huur wordt bevestigd zodra wij uw eerste aanbetaling hebben ontvangen en de beschikbaarheid van uw vakantiewoning is gecontroleerd door onze reisadviseurs. Wij zenden u dan per e-mail een ontvangstbevestiging samen met het huurcontract. Indien u de algemene verkoopvoorwaarden wilt inzien, klikt u hier).
  • Toegangsvoucher : Na ontvangst van het restantbedrag en het ondertekende huurcontract ontvangt u per e-mail de toegangsvoucher. Het restantbedrag moet uiterlijk 35 dagen voor aankomst betaald zijn. Bij reserveringen korter dan 35 dagen voor aankomst wordt u gevraagd het totaalbedrag direct per creditcard te betalen.
Bij reservering hebben wij uw contactgegevens nodig. Hiermee kunnen wij indien nodig op elk moment contact met u opnemen. Conform de geldende privacywetten worden uw persoonsgegevens nooit verstrekt aan derden.
Indien u geen vakantiewoning in de plaats of op de datum van uw keuze kunt vinden, is uw zoekopdracht misschien te precies. Klik op "opnieuw zoeken" onderaan links in de zoekmachine om opnieuw te zoeken.
Locasun doet haar uiterste best om de beschikbaarheid van de vakantiewoningen up-to-date te houden.
Telefonisch via +33 185 11 00 30: onze Locasun-adviseurs staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 9:30 tot 19:00 u. en op zaterdag van 9:30 tot 12:30 / 13:30 tot 18:00 u. Per e-mail op het volgende adres: reservation@locasun.com
U kunt betalen met:
- Een creditcard (korting: 6 EUR): CB, Visa of Mastercard:
reservering direct behandeld.
- Telefonisch betalen met creditcard via +33 1 85 11 00 30 (lokaal tarief): Uw reservering wordt verwerkt na ontvangst van de betaling.
- PayPal: Uw boeking wordt direct verwerkt.
- Via overschrijving: Uw reservering wordt verwerkt na ontvangst van de betaling. Klik hier voor onze bankgegevens.
U kunt uw huuraccommodatie inderdaad betalen met vakantiecheques. Vergeet niet om in uw brief het kenmerk van uw optie te vermelden. Dit is vermeld in de bevestigingse-mail van uw optie.
Als de accommodatie niet meer beschikbaar is bij ontvangst van uw vakantiecheques, kan uw reservering niet worden bevestigd.
Als u de optie meteen wilt bevestigen en vertraging daarin door de post wilt voorkomen, kunt u betalen met een creditcard en uw vakantiecheques naar het volgende adres sturen: Locasun - Service réservation 24 rue des Jeûneurs 75002 PARIS (Frankrijk). Na ontvangst van uw vakantiecheques kunnen wij dan uw creditcard weer crediteren.
De reserveringkosten van Locasun bedragen 15 tot 20 EUR.
-Online reservering: reserveringskosten 15 EUR
-Reservering met telefonische betaling: reserveringskosten 20 EUR
-Reservering per bankoverschrijving: reserveringskosten 20 EUR
Nadat uw betaling is gedaan op de website van Locasun.nl (1e aanbetaling of restantbedrag), sturen onze adviseurs de aanvraag naar de residentie die ons de beschikbaarheid van de accommodatie bevestigt. Wanneer de accommodatie niet meer beschikbaar is, kunnen wij samen met u proberen een vergelijkbaar onderkomen te vinden. Als we geen oplossing vinden, wordt uw betaling direct teruggeboekt.
Locasun zet zich voor u in en beschermt u. Als u bij Locasun reserveert, stellen wij een huurcontract op onze naam op waarin wij alle prestaties met betrekking tot uw verblijf vermelden. Daarnaast begeleiden onze reisdocumenten u tot aan de datum van uw verblijf.