Uw mening is voor ons belangrijk

Ieder jaar reserveren meer mensen (250.000 per jaar) hun vakantie via Locasun en wij horen graag uw mening over onze vakantiewoningen en de kwaliteit van onze diensten.

Wij danken u hartelijk daarvoor! Uw mening helpt ons de kwaliteit van ons aanbod en diensten te verbeteren. Uw mening helpt ook de andere bezoekers om snel de beste keuze te maken uit ons aanbod van 120.000 vakantiewoningen.

Sinds 2001 is ons doel hetzelfde gebleven: Zorgen dat u zo tevreden mogelijk bent over uw vakantiewoning. Dat is gelukt... dankzij uw 61267 beoordelingen.

Informatie over kennisgeving:

Klanten kunnen een beoordeling van een Accommodatie en een Accommodatiedienst achterlaten na afloop van een op de Site geboekt Verblijf.

Het is niet mogelijk een beoordeling achter te laten over een Accommodatie en een Accommodatiedienst waarin een Klant geen Verblijf heeft gemaakt. Alleen de Klant kan een beoordeling achterlaten, met uitzondering van de Vakantiegangers die hem/haar tijdens het Verblijf vergezellen.

De Klant is vrij om al dan niet een recensie achter te laten, en verbindt zich ertoe alleen objectieve en eerlijke recensies achter te laten, en geen informatie te bevatten waarmee een natuurlijke of rechtspersoon kan worden geïdentificeerd.

Aan het einde van een Verblijf wordt de Klant verzocht een oordeel te geven over een Accommodatie en een Accommodatiedienst door :

(i) Beoordeling van de kwaliteit van de Accommodatie en de Accommodatievoorziening volgens de volgende criteria: Accommodatie, Netheid, Faciliteiten, Omgeving, Ontvangst ter plaatse.

De scores die voor de bovengenoemde criteria kunnen worden toegekend, kunnen variëren van één tot vijf.

Het rekenkundig gemiddelde van de scores gegeven door alle Klanten die een Accommodatie en een Accommodatiedienst hebben geëvalueerd na het maken van een Verblijf wordt weergegeven op de pagina van de Accommodatie, haar advertenties en de lijst van advertenties.

(ii) Een commentaar achterlaten.

De opmerkingen van de klanten worden weergegeven op de pagina van de Accommodatie, haar advertenties en de lijst van advertenties door te klikken op "Lees beoordelingen".

Het indienen van opmerkingen door Klanten is facultatief.

LOCASUN controleert de door de opdrachtgevers gepubliceerde aankondigingen voordat deze worden gepubliceerd.

LOCASUN behoudt zich het recht voor een bericht niet te publiceren in de volgende gevallen:

- De mededeling heeft niet alleen betrekking op de accommodatie of de dienst accommodatie;
- Het bevat informatie aan de hand waarvan een natuurlijke of rechtspersoon kan worden geïdentificeerd;
- De inhoud ervan is beledigend, kwetsend of obsceen.

Indien LOCASUN een bericht om een van de bovengenoemde redenen niet publiceert, wordt de auteur daarvan per e-mail in kennis gesteld. In de e-mail aan de auteur van het bericht wordt de reden vermeld waarom het bericht niet is gepubliceerd.

Na publicatie mag geen enkele mededeling door de auteur of door LOCASUN worden gewijzigd.

De auteur van een bericht kan om verwijdering ervan verzoeken door een e-mail te sturen naar LOCASUN op reservation@locasun.com.

Indien het gepubliceerde commentaar beledigend, grof of obsceen is, persoonlijke informatie of valse informatie bevat, hebben de gebruikers van de Site de mogelijkheid dit te melden door op de knop "Rapporteren" onder het commentaar te klikken en het ondervonden probleem uit te leggen.

LOCASUN kan deze opmerking dan verwijderen naar aanleiding van de gedane melding.

Klanten krijgen geen enkele vergoeding in ruil voor online achtergelaten beoordelingen.

Kennisgevingen worden in chronologische volgorde van publicatie op de Site vermeld.
In het geval dat de auteur van een recensie zijn of haar LOCASUN-account verwijdert, zal zijn of haar gebruikersnaam niet langer zichtbaar zijn en zal een opmerking worden gemaakt dat de recensie afkomstig is van een verwijderd account.

Laatste review

Jacky
Gepost de27-03-2024

We waren zeer tevreden met ons verblijf, dat zeer goed werd beheerd door Locasun. Mijn enige opmerking betreft het balkon van het appartement, dat onbruikbaar is door de hoeveelheid sneeuw die zich heeft opgehoopt. De mede-eigenaren zouden dit probleem moeten aanpakken.

Stéphane
Gepost de26-03-2024

Goed ontworpen accommodatie voor jonge kinderen. De stapelbedcabine is vrij groot. De gelijkvloerse toegang is een pluspunt voor kinderen (ook al is het op de 2e verdieping). De enige minpunten waren het gebrek aan serieuze schoonmaak en een slecht werkende stofzuiger.

Ludovic
Gepost de25-03-2024

Ruime flat met een prachtig uitzicht, beddengoed is aan vervanging toe, veel serviesgoed. Wij komen met plezier terug. Tressikencirux je hoort de buren niet.

Michel
Gepost de25-03-2024

Het was buiten het seizoen, maar er was een gebrek aan informatie over lokale bezoeken en excursies aangepast aan de datum. Gebrek aan informatie over de locatie bij aankomst, in het bijzonder het feit dat je eerst naar de parkeerplaats moet en dus hoe je deze kunt vinden (het is een beetje verborgen).

Claudie
Gepost de25-03-2024

Een opmerkelijke ontvangst, een persoon die beschikbaar is, die luistert en die altijd bereid is om te helpen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Deze residentie is zeer goed gelegen. Heel dicht bij de winkels, de thermen en omgeven door bosrijke parken voor aangename wandelingen. Montbrun les Bains is een prachtig middeleeuws dorp waar je heerlijk kunt wandelen.