We zijn zeer teleurgesteld door onze verhuur die niet overeenkomt met uw beschrijving en waarvan de diensten niet overeenkomen met de prijs van de verhuur. Deze omvatten toegangsdeur die niet goed opengaat, gebroken raamkozijn in de woonkamer (we hebben het op slot gedaan tijdens ons verblijf), deur van de vriezer die niet volledig open kan omdat de radiator hem blokkeert, beddengoed in de 2 slaapkamers voor 4 personen in zeer slechte staat (rugpijn), radiator in de slaapkamer beneden werkt niet, gordijn in de slaapkamer met tweepersoonsbed zit vast met spijkers (onmogelijk te openen zonder het gordijn te laten vallen), douche en bad erg vies, dode vliegen op de vloer, spinnenwebben aan het plafond, ventilatieroosters erg stoffig, sommige stoelen kapot (onbruikbaar). Onze belangrijkste criteria bij het selecteren van accommodatie in de bergen zijn de afstand tussen de accommodatie en de pistes (als je er te voet heen wilt) en de foto's van de accommodatie. Uw beschrijving is echter misleidend op deze 2 punten: de foto's van het interieur van de accommodatie op de website zijn niet die van de accommodatie die wij hadden en de afstand tot de pistes is helemaal niet minder dan 500m. We moesten met onze voertuigen naar een parkeerplaats bij de piste. Met de ski's in de voertuigen (de kofferbak was niet groot genoeg, dus de stoel moest worden neergeklapt), was het onmogelijk om 5 personen te laten passen, dus een van de twee voertuigen moest elke keer 2 retourritten maken. Ter herinnering: artikel 1 van het decreet van 14 februari 1967 stelt dat, in het geval van seizoensverhuur, het verstrekken van onjuiste informatie over de kenmerken van een woning wordt bestraft met een boete van 3.750 euro. Wij zijn daarom genoodzaakt u te vragen de volledige huurprijs van €3879 terug te betalen. Als u het geld niet terugbetaalt, zijn wij genoodzaakt juridische stappen tegen u te ondernemen.
vertaald uit frEr is zojuist een e-mail aan u verstuurd